Zwroty i reklamacje

1. REGULAMIN ZWROTÓW

  • Sklep internetowy BISSU.PL akceptuje zwroty zakupionych towarów z wyjątkiem produktów grawerowanych co jest zgodne z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta  - Dz.U. 2014 poz. 827, rozdział 4 art. 38 ppkt 3, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  • Towar należy wysłać na adres

    Bissu Tomasz Filipiak
    Os. Lecha 39/129, 61-294 Poznań

  • FORMULARZ ZWROTU

  • W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu, winien jest odesłać przesyłkę na podany wyżej adres wraz z paragonem fiskalnym.
  • Aby dokonać zwrotu towaru należy uzupełnić i wysłać formularz stanowiący załącznik FORMULARZ ZWROTU (do pobrania powyżej) do niniejszego Regulaminu i dołączyć go do wysyłanego towaru.
  • Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki).
  • Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu, warunkiem jest jednak dołączenie potwierdzenia zakupu do zwracanego towaru.
  • Sprzedający nie przyjmuje zwrotów produktów wysyłanych do firmy za pobraniem lub bez uprzedniego powiadomienia Sprzedającego o tym fakcie (telefonicznie lub mailem).
  • Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).
  • Kupujący ponosi koszt odesłania towaru


2. REGULAMIN REKLAMACJI
  •  Usługodawca zobowiązuje się dostarczać Klientowi Towar wolny od wad istotnych i wad fizycznych.
  •  Wadą fizyczną Towaru jest jego niezgodność z umową sprzedaży, w sytuacji gdy Towar:  

a) nie ma właściwości, które Towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel oznaczony w umowie sprzedaży albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia Towaru;  
b) nie ma właściwości, o których istnieniu Usługodawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
c) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował przy zawarciu umowy sprzedaży, a Usługodawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d) został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.

  • Nie jest wadą fizyczną ubytek czy też uszkodzenie Towaru, o którym Klient został poinformowany przed dokonaniem jego zakupu.
  • Reklamacji nie podlega ścieranie się złocenia, zarysowania powierzchni srebra oraz czernienie srebra, które są naturalnym efektem użytkowania produktu
  • Nie stanowią o niezgodności towaru z umową różnice pomiędzy rzeczywistym wyglądem dostarczonego towaru a jego zdjęciem umieszczonym w Sklepie internetowym, jeśli są one wynikiem indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, wygląd faktury, proporcje itd.)
  • W przypadku niezgodności Towaru z umową Klient będący konsumentem może składać reklamację  pisemnie za pomocą formularza REKLAMACJA (plik do pobrania wyżej) na adres: Bissu Tomasz Filipiak, os. Lecha 39/129, 61-294 Poznań a także za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bissu-sklep@wp.pl. Klient powinien wówczas odesłać Usługodawcy reklamowany Towar wraz z formularzem na adres: Bissu Tomasz Filipiak, os. Lecha 39/129, 61-294 Poznań
  •  Reklamacja powinna być zgłoszona niezwłocznie po powzięciu wiadomości o podstawie jej zgłoszenia.
  • W związku z wadą możesz żądać:

    • wymiany rzeczy na wolną od wad,
    • usunięcia wady,
    • obniżenia ceny,
    • odstąpienia od umowy – w przypadku wady istotnej.

  • Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i informuje Klienta o sposobie jej rozpatrzenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez niego adres, chyba że Klient zastrzegł, iż decyzja co do sposobu rozpatrzenia reklamacji powinna być sporządzona na piśmie i przesłana na wskazany przez Klienta adres.
  • Brak odpowiedzi Usługodawcy co do sposobu rozpatrzenia reklamacji we wskazanym powyżej terminie stanowi o jej pozytywnym rozpatrzeniu.
  • W przypadku realizacji zasadnej reklamacji koszty związane z wysłaniem Usługodawcy Towaru, a następnie z wysłaniem Klientowi nowego Towaru bądź usunięcia niezgodności ponosi Usługodawca.




Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.